درامافون

پیوندها

حواس پرت گانه

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۰۶ ق.ظ
تازه رسیدم خانه، هرچه کلید به در انداختم نمی چرخید، یک آن صدای قفل در آمد که کسی از داخل در را داشت باز می کرد، جا خوردم که چه کسی قبل از من خانه است! که ناگاه آقای همسایه در را باز کردند و من فهمیدم باز هم بجای شش، دکمه ی چهار آسانسور را زده ام...

پ.ن|
قبلن زود تر متوجه این باگ می شدم، تا این حد، یعنی کلید انداختن به در، پیش نمی رفتم.
پ.ن2|
خوشبختانه آقای همسایه بیدار بودند، اما خیلی شبیه به علامت سوال و تعجب بودند.
  • ۹۶/۰۳/۲۵
  • مهر ارسنج

نظرات  (۴)

  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • [سوت زنان در افق محو میشود]
    پاسخ:
    {به افق اخم میکند}
  • چ‍[نا] گوارا
  • این اتفاق یک‌بار به این صورت رخ داد که من نیمه شب به هوای خونه بودن اهل بیت زنگ مردم رو زدم‌:|
    پاسخ:
    دُرود بر شما.
    ریسپکت واقعن! دست منم از پشت بستی!
    پاسخ:
    استدعا دارم :دی
    یه دوست عزیزی بود همسایه شون یه سری اشتباهی کلید انداخته بود خونه شون و وارد هم شده بود، در معیت کلی مهمون:|
    اونجا فهمیدن کلید همه واحد ها به هم می خورده تمام این مدت:))
    فک کن با شلوارک هاوایی نشستی تخمه میشکنی همسایه ت و مهموناش میان تو، در هم نمیزنن:))
    پاسخ:
    وااای :))
    خودم رو جای هر کدوم از شخصیت ها می‌ذارم نمیتونم باهاش کنار بیام :))