درامافون

پیوندها

من باب یک موضوع شادی آور

جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۳۶ ق.ظ

دیشب تو پله های مترو خوردم زمین، جماعتِ پشت سرم ترکیدن از خنده.

حالا نمی‌دونم زمین خوردن ملت خنده داره؟ یا من با نمک زمین خوردم.

  • ۹۶/۰۴/۱۶
  • مهر ارسنج

نظرات  (۴)

به زمین گرم بخورن.. 
:مشت به سینه کوبیدن
پاسخ:
اوا :))
  • • عالمه •
  • احتمالن بانمک خوردی زمین :دی

    چقدر از مترو ماجرا داری. منم مترو میخوام :(
    پاسخ:
    نه بابا، نزدیک بود ردیفی دندوانم بشکنه -_- :دی

    مترو و تاکسی و پیک موتوری و اینا، کلن داستان خیزند.
    تو سرویس دانشگاه جلو اونهمه ملت خوردم زمین خودم بلندتر زدم زیرخنده که ضایع نشم
    از اون بعد بخورم زمین خودم بیشتر از بقیه میخندم
    پاسخ:
    من اما فرقی نداره برام، بخورم زمین، برم تو جوب، بخورم به درو دیوار و ستون و بتون...
    بلند میشم خودم رو میتکونم و به اهم ادامه میدم، برام هم فرقی نداره مردم نگاه میکنن، میخندن، یا چی.
    :دی
  • سفره خاتون
  • تحلیل روانشناسانه ی این اتفاق این میشه که وقتی کسی میخوره زمین بقیه بهش میخندن چرا که خوشحالن از اینکه اون اتفاق برای خودشون نیفتاده!
    حالا نمیدونم تا چه اندازه این مطلب درسته.
    البته این احتمال هم وجود داره که شما بانمک زمین خورده باشید :دی
    پاسخ:
    خدایا این نمک ها رو از من نگیر :دی