درامافون

پیوندها

The Same Photo Of a Fork

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۷ ب.ظ
در راستای کاری که پیرو مانزونی کرده بود و در پست قبل به آن اشاراتی شد، امروز بنده با چنلی در تلگرام آشنا شدم که دو سال هست هر شب عکس یک چنگال را آپلود می کند، هر شب، همان عکس! دو سال! بعد، چهل و چند هزار تا هم مِمبر دارد بازدید از عکس هایش هم به ملیون می رسد.
خب اینجا باید ترسید! من واقعن می ترسم از جایی که داریم می رویم.
@LovelyFork
  • ۹۶/۰۵/۱۶
  • مهر ارسنج

نظرات  (۶)

بنده از پارسال افتخار آشنایی با این کانال رو دارم!! حالا یه اکانتی هم چند ساله که توی توییتر فعاله و هر روز چند بار صدای جیغ و فریاد "Aaaaaaaahhhhhhhh" توییت می‌کنه! حالا گاهی کوتاه‌تر، گاهی بلندتر!
پاسخ:
دُرود بر شما.
واژه های مناسبی پیدا نمی‌کنم برای به زبان آوردن.
شاید یکی برداشتش از همچین کانالی فقط عکس چنگال باشه، برای یکی دیگه هم یادآور تکرار و روزمرگی زندگی باشه. اما وقتی description کانال رو دیدم نظرم عوض شد :-))))
پاسخ:
:)))
ولی بازم برداشت میتونه آزاد باشه.
می‌دونی؟ دلم می‌خواد بدونم به چی فکر می‌کنه که من نمی‌فهممش؟
پاسخ:
:)))
سلاااام

پاسخ:
بح بح ، سلام به روی ماهت.

لامصب آدم هی میخواد لیو کنه ولی پیش خودش می گه حالا یه روز دیگه هم عضو باشم ببینیم چی میشه!
پاسخ:
وااااای ، فکرش رو بکن شب آخر عکس قاشق بذاره !
من که دینم رو برمیگردونم، اصن راه نداره.
وبلاگای قبلیتون باز نشدن.

دلمان تنگ شده بود.
احوالت آقای رضا ؟ خوبی ؟ دنیا بر وفق مرادت هست؟

راستی یادت ک نرفته : )
پاسخ:
بازنشسته شدن قبلی ها.
دل به دل راه داره و این حرف‌ها.
شکر، می‌گذرنیم. 
شما خوبید؟ چه خبرا؟ عروسی دعوت نیستیم جایی؟ :))

یادم نیست چی رو باید یادم نمی‌رفته. چی بوده که یادم رفته؟ :))