درامافون

پیوندها

روز عکاس

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۵۱ ق.ظ
امروز صبح سوار تاکسی شدم گفتم: سلام، آقای راننده هم با نگاهی محبت آمیز در جوابم گفتند: سلام، روزت مبارک. پرسیدم مگر امروز چه روزی‌ست؟ گفتند که روز جهانی عکاس. تیز و بُز صفحه‌ی اینستای خود را باز کردم و دیدم بعله... روز، روزِ جهانیِ عکاس هست! همه همدیگر را منشن کرده اند و همه در استوری هایشان به یکدیگر این روز فرخنده را تبریک می‌گفتند و در همین میان ایرانسل مدام پیام تبریک می‌فرستاد و آقای راننده با چراغ و بوق پاسخ تبریک دیگر ماشین ها را می‌داد.

پ.ن| روزتان مبارک.
  • ۹۶/۰۵/۲۹
  • مهر ارسنج

نظرات  (۵)

روزت مبارک!

پاسخ:
:))
روز شما هم مبارک، صد سال به این سال ها و اینا :دی
غمگینانه ترین متنی که میتونستم بخونم تو این حیطه همین بود
من دیروز اینستا رو ورق میزدم
خیلی هارو انفالو کردم:))


پاسخ:
روزت مبارک
چقدر از پارسال دوربینت بزرگ تر شده :))

:)
پاسخ:
علیک سلام خانم.
روز شما هم مبارک.
:دی
وااای! :)))
پاسخ:
:))
روزتون با تاخیر مبارک :دی
پاسخ:
روز شما هم مبارک :دی