درامافون

پیوندها

جا میشه ؟

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۶ ق.ظ
یک کوله پشتی ای میخواهم بگیرم که بتوانم تخته شاسی A3 درونش بگذارم،پس از زیر رو کردن دیجی کالا موردی را پسند کردیم، لاکن شک دارم که تخته شاسی A3 درونش جا می گیرد یا اما. ابعاد خارجی را 12 × 31 × 43 سانتی‌متر نوشته بودند، در نظر اول قبول است، چراکه کاغذ A3 ابعادش 420 × 297 میلی متر است. اما این ابعاد خارجی ـست و مهم داخلی ـست که 16 لیتر نوشته شده بود! حال اینجا قضیه اندک پیچی برای من می خورد، چرا که باید کمیت را بر حجم بگذارم و لیتر را به سانتی متر مکعب تبدیل کنم، و همانطور که می دانید هر 1 لیتر برابر می شود با 1000 سانتی متر مکعب، و برای تبدیل لیتر به سانتی متر مکعب، عدد مربوطه را بایست در 1000 ضرب کرد. که عدد 16000 به دست می آید. حالا ما اینجا بر می گردیم به اندازه کاغذ A3 که 420 × 297  میلی متر است و مساحت ـش با تبدیل میلی متر به سانتی متر می شود 1247.4 سانتی متر مکعب، اما از طرفی این سوال مطرح است که اندازه ی کاغذ A3 با تخته شاسی ش کمی توفیر دارد که اصلن آقا نمی دانم، جا می شود یا جا نمی شود؟ نصفه شبی مسائل ریاضی راه انداختیم برای خودمان که اصلن حالا فهمیدی چرا سر و کارم با تخته شاسی ـست و از همان اول اعداد و ارقام اذیتم می کرد ؟ !

پ.ن|
برم بخوابم، حالم خوب نیست.
  • ۹۶/۰۷/۱۶
  • مهر ارسنج

نظرات  (۴)

آقا همه‌ی مزه‌ی تخته شاسی اینه که بزنی زیر بغلت.

+ خواب هم از اون چیزاییه که حال آدم رو خوب می‌‌کنه. خواب سفید..
پاسخ:
نه بابا چه مزه ای داره؟ بارون میاد خیس میشه :دی

آره خواب خوبه
هاهاها کوله ی من جا میشه توش:D
البته ماها با فرغون میریم دانشگا:D ماژیکو تیرو تخته و یونولیتا همه باهم توش جا میشه بارون هم ک بیاد کیسه ی زباله روش میکشیم😅
پاسخ:
هاهاها خوش بحال شما هاهاها :دی

البته فکر کتم خود مدرسه تخته شاسی داشته باشه اونجا
نیاز نباشه ببرم
  • • عالمه •
  • سوال اساسی اینه که چرا به لیتر مینویسن! منم دنبال کوله کوهم و فقط الکی آدمو گیج میکنن. البته من که فلن همه پولامو خرج کردم ولی خب :دی
    پاسخ:
    نمیدونم منم :دی
    اگر به سانتی متر بود راحت بود آخه :دی
    مشکل کیف آرشیو چیه؟
    تخته شاسی تو کوله پشتی که ادم شبیه وانت پراید میشه
    پاسخ:
    مشکل حل شد
    سر کلاس تخته شاسی بود :دی