درامافون

پیوندها

پام که خوب بشه

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۳۷ ق.ظ
بجای قرار های وبلاگی، شما را به چالش پیاده روی دعوت می کنم، و اینقدر پیاده راه می رویم تا دانه دانه جانتان در برود و از پا دربیاید دوستان، آره! من اینطور پیاده روی می کردم وقتی پام خوب بود، رکورد بیست و هشت کیلومتر داشتم در تهران برای خودم، آره.
  • ۹۷/۰۲/۰۳
  • مهر ارسنج

نظرات  (۶)

  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • صد تا مرغ میریم، سی تا مرغ بر می گردیم، و نتیجه میگیریم سیمرغ خود ماییم :))
    پاسخ:
    یعنی چی؟ :))
    ضرب المثل هست ؟ یا چی؟ :))
    و شما پایتخت نشین هایی که هی قرار میذارید -_-
    پاسخ:
    بابا کجا هی؟ -_-
    من یبار رفتم همش، اونم نیم ساعت شد فکر کنم :))
    کامنت سارا. :دی
    پاسخ:
    جوابم به کامنت سارا :))
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • تذکره الاولیا یا یکی دیگه از کتابای عطاره، در مورد یه سری پرنده س که میرن دنبال سیمرغ بگردن، هی در چالش های این مسیر تیکه تیکه وا میدن رها می کنن، تهش سی تاشون می مونن و میفهمن سیمرغ خود آنهایند و یار در کوزه و فلفل نبین چه ریزه و اهمیت اتحاد و این مسائل :دی
    پاسخ:
    تو من رو بنده ی خودت کردی سارا ! :))
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • چرا باید تذکره الاولیا در مورد پرندگان باشه؟ :|:|
    منطق الطیر بود :|
    https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82%E2%80%8C%D8%A7%D9%84%D8%B7%DB%8C%D8%B1
    پاسخ:
    :))))
    ممنون.
    تو نرفتی. بقیه که رفتن. هعی هعی [خودش را مظلوم جلوه میدهد]
    پاسخ:
    خب من نباشم حال نمیده. :))