درامافون

پیوندها

سم سوسکی چشیده ام که مپرس

سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷ ب.ظ
دستم به سَّم سوسک کش خورد و بعدش یحتمل به دهان یا بینی یا به هر ترتیب حالم خوب نیست.
"وی در راه خودشناسی با سوسک کش از دنیا رفت"
  • ۹۷/۰۲/۱۸
  • مهر ارسنج

نظرات  (۶)

آقا دهنت و بینیت رو با آب بشور چندبار و پاشو برو دکتر :|
پاسخ:
یکم برا شستن دیر شده بود دیگه -__-
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • همین که عالمه گفت.
    روشوینده ها می نویسه اگه خوردین کلی آب بخورین بعدش بعد برین دکتر، نمیدونم اینجا هم همون کارو می کنن یا نه.
    پاسخ:
    خیلی هم تشنه م میشد دیروز، دلیلش حتمن همون بوده.
    چه شب زنده دار :دی
    فکر کنم جان به جان آفرین تسلیم کرد. :-/
    پاسخ:
    ها ها ها، من با این سما کشته نمیشم :دی
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • آقا، یهو دیدی بلا ملا سرت اومد ها. دور از جون کور شدی یهو. پاشو برو دکتری اورژانسی جایی.
    پاسخ:
    نه اکی شدم خوشبختانه یا متاسفانه :))
    من تا زمین گیر نشم دکتر نمی رم -_-
    برا پام شدم :دی
    خوبید الان؟

    هشتگ شونصد قرن بعد
    هشتگ همیشه به موقع 
    :دی
    پاسخ:
    بله خوبم الآن :))
    ممنونم :دی
    :)
    پاسخ:
    نمردم ندا!