درامافون

پیوندها

مکعب روبین

جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱ ب.ظ
شما هم برای تصمیم گرفتن جانتان در می رود؟ باید با خودتان کلنجار بروید؟ باید همه ی زوایا را نگاه کنید و همه چیز را در نظر بگیرید؟ تصمیم گرفتن برای شما هم سخت است؟! حال بعد از این همه سختی کشیدن برای گرفتن یک تصمیم، اجازه نمیدهم ازم گرفته شود! این بار نه، واقعن نه! و به هر طریق، منطق، احساس، زبان بازی و حتا التماس... این مکعب را حل می کنم!
بعد از یک عمر از آن پنجره ی بی صاحب دارد نور می آید و خورد می کنم آن دستی که بخواهد پرده را بکشد!
عکس از من.
پیشنهادیِ بی کلام| New Bordeaux
  • ۹۷/۰۴/۰۸
  • مهر ارسنج

نظرات  (۸)

  • خورشید ‌‌‌
  • اجازه هست این عکس رو نگه دارم؟ 
    پاسخ:
    بله :)
  • آسـوکـآ آآ
  • چقدر عکس دلنشینیه...
    پاسخ:
    ممنون، ولی پرده رو کشیدن، دیگه نور نمیاد...
  • • عالمه •
  • کاملن جانم درمی‌رود. دچار پنیک می‌شم!! اگه حضوری ازم بخوان تصمیمی بگیرم واقعن نمی‌تونم درست انتخاب کنم. مغزم از کار میفته. یه دلیلِ اینکه زیاد توی اتاقم می‌مونم همینه. Safe zoneـمه درواقع.
    پاسخ:
    پس باید حضوری ازت بخوام تصمیم بگیری :))
  • روُباست ‌‍
  • من یه چیزی بگم و برم... از وقتی این عکسه رو اولین بار تو پرشین بلاگ منتشر کرده بودین، من گذاشته بودمش بک گراند صفحۀ دسکتاپ ویندوزم. و هنوزم بک گراندم همینه! د: (تازه فک کنم اجازه هم نگرفته بودم!)
    پاسخ:
    راحت باشید.

    خواننده ی خاموش بودید؟
  • روُباست ‌‍
  • مچکرم
    شما خوب هستین؟!

    پاسخ:
    من عالی ام.
  • روُباست ‌‍
  • ازون عالیای :( ؟ یا این: :) ؟! 
    پاسخ:
    ازون عالی ها متاسفانه
  • روُباست ‌‍
  • عه... ای بابا
    امیدوارم زودتر عالیه مبدل شه به ازین عالی لب‌خندیا...
    پاسخ:
    ممنون :)
  • -دایناسو ر-
  • عکس  قشنگیه...
    آدم رو وادار میکنه ازش تعریف کنه.
    پاسخ:
    ممنونم، لطف دارید.
    روز قشنگی هم بود، داشت برف میومد. تو عکس هم مشخصه.