درامافون

پیوندها

شبش دلم شکست

جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۰۱ ب.ظ
دیروز سرم شکست، دکتر گفت باید آن قسمت از را کچل کنیم، گفتم ممنون و بیرون آمدم، یک کپسول چرک خشک کن باز کردم، ریختم روی زخمم و رفتم.
دیشب که خسته و کوفته و جنازه وسط پذیرایی غش کرده بودم کف زمین، مادرم آمد و کنارم نشست، گرمای وجودش آرم بخش بود برایم، آرام نوازشم کرد، با موهایم بازی کرد و پرسید یک سوال بپرسم، راست ـش را می گوئی؟ سری به نشانه ی بلی تکان دادم و مادرم پرسید: موهایت را کجا رفتی فرفری کردی؟
  • ۹۷/۰۵/۲۶
  • مهر ارسنج

نظرات  (۵)

  • علامت سوال
  • موهاتون 🤔 خودش فر نبوده؟🤔
    پاسخ:
    چرا خودش فر بوده، فقط چون من همیشه موهام کوتاه بوده ، تا حالا مشخص نبوده که اینقدر فر هست :دی
  • علامت سوال
  • عههه چه جالب😀:دی
    پاسخ:
    آررره :دی
    شما اگه مامانت نوازشت می‌کنه خیلی‌میلیون از من جلویی.
    پاسخ:
    اوهوم
    متاسفم
  • روُباست ‌‍
  • من هرزگاهی میرم عکسای فرفری شما و همکلاسیمو نشون داداشم میدم میگم ببین آقای برادر، بذار موهات در این حد بلند و فر شه بعد هی مقاومت میکنه میگه نه موهای من اینطوری فر نمیشه :| فِرش درشته، همون درشتا رو هم میره کوتاه میکنه :| ایش اصن :|
    +سرتون سلامته الان؟!
    پاسخ:
    2 سال حبسش کنید تو خونه، بلند میشه موهاش :دی

    +درد می کنه یکم، ولی طوری نیست، خوب میشه، ممنون.
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • سوراخ نشی مغزت بریزه بیرون :|
    پاسخ:
    مغزی نمونده خواهر -__-