درامافون

پیوندها

شنونده ایم

شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۰۰ ق.ظ
خیلی وقته از کسی نظر نخواستم...
  • ۹۷/۰۸/۱۹
  • مهر ارسنج

نظرات  (۸)

این یعنی الآن می‌خواین؟
پاسخ:
اوهوم
  • • عالمه •
  • سلااااااام
    وااااای میشه نظر گذاشت! :)))
    تعطیلات رو تهران بودم و می‌گفتم خوش به حال مهرداد که جمع کرده تا بره و بگرده.
    پاسخ:
    سلام به روی ماهت.
    :))

    شت، کاش زودتر می فهمیدم میخوای بیای تهران خب -_-
    چه گردشی هم شد واقعن... :/
  • • عالمه •
  • دیدم اون پستت رو. امیدوارم دفعات بعدی بهتر باشه.

    سری بعد که خواستم بیام قبلش خبرت می‌کنم.
    پاسخ:
    ممنونم.

    آره حتمن.
    بیا سه شنبه بریم تئاتر 
    پاسخ:
    بنده یک آدم مسخره ی اجتماع گریز هستم، که از سینما و تئاتر و هر جایی که آدم باشه، فراریم.
    حتا تو پیاده رو های شلوغ هم تنگی نفس می گیرم، از گوشه خیابون راه میرم.
    سلام. من mum هستم از وبلاگ خاموشی هایم در پرشین بلاگ...
    قبل ازینکه تبدیل به اینستا شود!
    وقتی پیداتون کردم هفته پیش خیلی خوشحال شدم. اما ناراحت شدم از اینکه نظرات بسته بود 
    شاید خدا خواست نظرات رو باز کنید که عرض ادبی کرده باشم.
    یادتون هست منو؟ آدرسم تو پرشین همونه... همینه ه اینجاست. 
    ولیبعد از فوت داداشم قرنی یکبار مینویسم دیگه. اما قول میدم به خودم که بخونم اینجا رو مرتب. :)
    اخرین بار ک دیدمتون سرباز بودین :))
    پاسخ:
    سلام، بله یادم هست. چقدر خوب که یکی از دوستای پرشین بلاگی رو پیدا کردم.
    از اتفاقی که افتاده متاسف شدم، سعی کنید بنویسید، نوشتن خوبه. کمک میکه.
    پس خیلی وقته ندیده بودیم همو :))
  • آسـوکـآ آآ
  • سلام. از سفر برگشتید به سلامتی.  :)

    پاسخ:
    سلام، آره خیلی وقته، سلامت باشید :)
    یادم باشه کامنتای اینجا بازه! 
    پاسخ:
    آره یادتون نروه، مارو فراموش نکنید :دی
    چی شدین که بیهوش زیر سرم؟؟ 
    نگران شدم!

    پاسخ:
    چیز خاصی نبود، خوب شدم.
    نگران نباشید :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی