درامافون

پیوندها

طبیعت ، مام من

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۴۰ ق.ظ

وقتی دولت قرنطینه نکرد، وقتی همچی روال عادی قبل کرونا رو داره، چرا تو تعطیلات بشینم تو خونه؟ اونم منی که همه آرامش زندگیم رو از طبیعت می‌گیرم. احتمال رد و بدل کرونا تو مسیر رفت و برگشت به محل کارم برا من خیلی بیشتر از سفر رفتن هست. کمتر هم باشه میرم! من یک بیشعور هستم اصن، میرم سفر، جاده‌هارم ببندن میرم ! نمیخوام بیشتر از این جوونیم رو ازم بگیرن... این دوتا لینک آخرین سفر های تابستونمه:

استه‌سر     و     ادامه‌ش

تو پاییز هم رفتم همونجا که کلبه درست کردم، دیدم ازش استفاده شده، سعی کرده‌بودن سقفش رو ردیف تر هم بکنن، حس خیلی خوبی بهم دست داد، اینکه وسط جنگل تو ارتفاع چیزی درست کردم که بعد از من مردم ازش استفاده کردن! سقفش رو ریختم پایین و مرمت کردم، البته اینسری دوستام هم کمک کردن. تصمیم گرفتم یکی یدونه از اینا تو همه جنگل های ایران درست کنم تا بمونه برا هرکس که اگر زیر بارون مونده بود و جا نداشت ازش استفاده کنه‌.

تایم لپس

  • ۹۹/۰۷/۳۰
  • مهر ارسنج

نظرات  (۷)

روزتووون بخیر با ارزوی بهترینهااا براتون بخاطر وبلاگ پرمحتواتون که کلی بدردم میخوره واقعا هرچی میخام توش میتونم پیدا کنم

حالا منم میخام یه سایتی که بدرد شماهم میخوره معرفی کنم برای خرید گوشی سایت ماریاتل https://mariatell.com/هست که باخیال راحت هم میتونید خرید کنید هم کلی اطلاعات بهتون راجبه گوشی میده

 

پاسخ:
جنبه باز گذاشتن قسمت نظردهی رو ندارید 
  • • عالیس •
  • جوابت به کامنت اول :)))))))))

    پاسخ:
    آخه زر میزنه ، "هرچی میخوام توش پیدا میکنم" انگار آمازونه اینجا 
  • • عالیس •
  • شبیه ما ویزیتورا تبلیغ می‌کنه :دی

    پاسخ:
    رباته بابا 

    خیلی حس خوب گرفتم با ویدیوهات

    پاسخ:
    اینکه به یکی حس خوب بدی میدونی  چه حس خوبی داره ؟ 
    حس خوب!
  • • عالیس •
  • رباته ولی بالاخره متنش رو که انسان نوشته.

    پاسخ:
    آها !
    من فکر میکردم کلن دست رباتاست این داستان :))

    اون پستی که نوشته بودی در مورد ساختن این کلبه و عکساش رو یادمه! الان حتی منم حس خوبی گرفتم! یهو اینجوری شدم که عههههه همون کلبهه که با اره فلان! استفاده شده ازش! بقیه دوسش داشتن، بقیه کمک کردن تا جای بهتری بشه. حالا شایدم یکم جوگیرانه ولی حس کردم خوبه هنوزم یه جاهایی آدما با هم دوستن، همو دوست دارن، بهم کمک میکنن، برای بهتر شدن یه سقف پشت همن:)))) خلاصه ما که عکساش رو دیده بودیمم ذوق کردیم، تو که جای خود داری مهرداد:)

     

    +منم هر بار کامنتارو باز میذاشتم و پای پستام زر میزدن واقعا همین حس رو داشتم! حیف که هیچوقت جمله بندیش نیومد:)

    پاسخ:
    خب خداروشکر شما هم حس خوب پیدا کردی :دی

    کامنت ها باید هرچندوقت یبار باز بشه :))

    سلام مهرداد عزیز...

    نمینویسم ولی هستم و میخونمت. و ممنون بابت این همه زیبایی که نشونمون دادی! 

    خوب باشی 

    پاسخ:
    سلام لطف شماست ممنونم .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی