درامافون

پیوندها

خوک حیوان نجسی ـست

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۹ ق.ظ
حاج آقا گرمِ صحبت،
اصلن خوک حیوانِ کثیفی ـست، خوردنِ گوشت او حرام است. خوک برای نزدیکی با ماده ـش ابتدا باید صبر کند تا یک خوکِ نَرِ دیگر با آن ماده نزدیکی کند تا آن خوک تحریک شود...
از دلِ جمعیت،
حاج آقا خوک اولی رو کی تحریک میکنه ؟!
  • ۹۶/۰۴/۳۰
  • مهر ارسنج

نظرات  (۳)

#سطح_دغدغه
:)))))
+حالا مثلا خروس خوبه یه نفری حرم سرا داره برا خودش؟ :| یا مثلا مرغ خوبه که شوهرشو با دویست تا مرغ دیگه شریکه؟ چرا همیشه از اونور، یه بارم از این ور:|
پاسخ:
چهره ی حاج آقا دیدنی بود اون لحظه :))

+ نکته های نازک و مهمیه ها :دی
=))حالا من کاری ندارما ولی کلن مگه حیونا غریزی کار نمیکنن ؟ :/قطعن پروردگار باری تعالی دلشون خواستن که خوک اینمدلی تحریک بشن.. من اصن نمیفهمم چرا هی تو کار پروردگار دخالتمیکنن .. ایش

#جولیک هشتگت عالی بود:))
پاسخ:
آره، آره، حیوانات غریزی حرکت میزنن :دی
  • سفره خاتون
  • یعنی من مرده ی دلیل آوردن حاج آقا شدم :| تابحال تو زندگیم اینجور قانع نشده بودم!
    پاسخ:
    حاج آقا است دیگر :))