درامافون

پیوندها

کوچولو های تو خونه

شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۵۶ ب.ظ

هر وقت قدر ماماناتون رو فهمیدید، یعنی بزرگ شدید!

  • ۰۰/۰۶/۰۶
  • مهر ارسنج

نظرات  (۲)

قدر چی؟ قدر این که گفته همه داشتن می‌زاییدن منم زاییدم؟ قدر این که فکر کرده بچه جز غذا چیز دیگه نمی‌خواد؟ قدر اینکه بچه هاش رو اسیر خودش کنه؟ قدر چی رو بدونیم؟ من نمی‌دونم ننه تو چه طور قدر داره ولی ننه خیلی‌ها نداره ننه خیلی ها یکی از هزار زن احمق روی زمینه که فقط واژنش بیشتر باز شده و ازش یه بدبخت اومده بیرون فقط همین. بس کنید این جملات کلیشه‌ای پدر ها این مادرها اون بس کنید این مقدس کردن ننه باباهارو

پاسخ:
سلام، خوبی؟ نمیدونم چی جوابت رو بدم
فکر کنم هیچکس دوست نداشته به این دنیا بیاد، منم همینطور، من هم با خانوادم مشکل داشتم و برای همین بیخیالشون شدم و رفتم، رفتم و خیلی اشتباه ها کردم، ولی آخرش که خوووب تو عن مالیده شدم و نه راه پس داشتم و پیش، وقتی هیچکس جوابم رو نداد مامانم برام مادری کرد... منم اولش اینجوری فکر میکردم، آدما همه همینن، تا چیزی رو از دست ندیم نمی فهمیم چی داشتیم!
ببخشید که نظر خصوصیت رو این وسط گذاشتم، گفتم شاید من نتونم درست جوابت رو بدم، اگر یکی رد شد و دید این وضعیت و چیز بهتری به ذهنش رسید بهت بگه...

بنظرم همه خانواده ها حتی اون خانواده هایی که با عشق و آینده نگری و خلاصه اش کنم با برنامه ریزی بچه دار شدن نه برای حرف مردم و غیره هم یه جاهایی گند زدن تو زندگی بچه هاشون 

چون خانواده ها دو حالت دارن یا میخوان عین پدر و مادرشون بچه هاشون رو تربیت کنن و یا اینکه میخوان متفاوت از پدر و مادرشون بچه رو تربیت کنن .متاسفانه بچه ها بیشتر از همه اذیت میشن 

اما مقصر 100 درصدی مشکلات بچه ها خانواده هاشون نیستن چون اون خانواده هم یه دیتا اولیه داره از خانوادش و حرف ها و عقایدی که توسط خانواده هاشون تو وجودشون نهادینه شده و وقتی بچه اشون بیست سالش میشه و اونا نزدیک 40-50 سالشونه و حقیقتا تغییر همه چیزایی که قبلتر یاد گرفتن سخته .پس نمیتونن بچه شون رو درک کنن و کمی گند میخوره به روابطشون .

اما پدرومادر با همه سختگیری ها و لج کردناشون بازهم جاهایی که ما گیر میکنیم تو یه مشکل اولین نفرایی هستن که سراغمون میان .

اصلا حالا به هر دلیلی نمیخواستی بیای به این دنیا و حالا که اومدی پس بهتره به جای بهانه گرفتنای الکی خودمون رو ثابت کنیم نه بیایم یه ریز غر بزنیم چرا من اومدم به این دنیا .در ضمن زنی که به مدت 9 ماه یه سلول 46 کروموزومی رو تبدیل میکنه به یه موجود کامل و تموم سیستم بدنش بهم میریزه و حتی ممکنه افسردگی بگیره و بعدم درد زایمانو که برابری میکنه با شکستن همزمان 20 تا استخوون تحمل میکنه تا یه نفر به این دنیا بیاد و رشدش بده و تربیتش کنه و بعد همون فرد بیاد بگه این زن احمقی هست که صرفا زاییده !!!!یه دونه از انگشت هامون که در بره یا بشکنه زمینو زمانو بهم میدوزیم پس حق نداریم به یک زن با این ادبیات گفته بشه که صرفا زاییده .

خانواده ها بلد نیستن عشق بورزن چون بهشون عشق ورزیده نشده ،اگه ما هم که این همه ادعامون میشه بهشون عشق نورزیم هیچ فرقی  با اونها نداریم و در اینده هیچ فرقی با خانواده امون برای بچه هامون نداریم 

من نمیدونم ایشون که همچون کامنتی سراسر خشم گذاشتن چه نوع والدی داشتن اما اینو بدونین که هر والدی بسته به شرایطی که توش رشد کرده و اعتقاداتی که باهاش بزرگ شده رفتار میکنه پس مقصر والد ها نیستن و به جای عصبانی بودن و از زمین و زمان گه کردن کاری کنیم که حالا که به این دنیا اومدیم پوچ و بیهوده نباشیم 

پاسخ:
دم شما گرم ناشناس 
برای خود من هم مفید بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی