درامافون

پیوندها

امشب به آرزو هایی که تغییر شکل دادن فکر کنید

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۳ ب.ظ

من یروزی آرزو داشتم مدال طلای المپیک کشتی آزاد رو گاز بگیرم! چندوقت پیش که داشتم مسابقات المپیک رو می‌دیدم به این فکر می‌کردم که چی میشد الان نشسته بودم اونجا و از نزدیک مسابقات رو دنبال می‌کردم! یه لحظه از خودم بدم اومد، می‌بینی آرزو ها کارشون به کجا میکشه؟ هم خنده دار بنظر میاد هم باعث میشه یه نیمچه بغضی رو قورت بدم.

مراقب آرزوهایی که دارید باشید...

  • ۰۰/۰۷/۱۲
  • مهر ارسنج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی