درامافون

پیوندها

پدری دخترش را به آتش کشید

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴ ق.ظ

ما تو زمان و مکان خاصی زندگی می‌کنیم، به واقع خاص. دو سال پیش که سوشیال مدیائی نداشتم راحت تر بودم، از خیلی خبر ها بی خبر می‌موندم و همین ها باعث آرامش ذهنیم بود، الآن هم خیلی سعی میکنم از اخبار بد دوری کنم و از چیز هایی که بهم انرژی منفی میده، ولی نمیشه، گاهی اوقات اینجا اتفاق هایی میوفته که نمیشه نشنید، نمیشه ندید، نمیشه هضم کرد، هیچ کاری نمیشه با بعضی اتفاق ها کرد، هیچ کاری نمیشه کرد. آخه آدم پاره تنش رو بخاطر داشتن دوست پسر آتیش میزنه؟ این چه تایم‌لاینی هست دیگه، این همه احتمال، بابا بسه دیگه، یکم آگاهی بدید به این مردم، خسته شدیم.

  • ۰۰/۰۷/۱۲
  • مهر ارسنج

نظرات  (۳)

عه این جدیده

نشنیده بودم

آه :(

  • شاگرد بنّا
  • تو دل آمریکا هم بابای چشم و دل سیر و آگاه به دختر 14 ساله ش تجاوز کرد... تو کانادا بابایی به نوزاد 17 ماهه... خدا کنه اونارم آگاه کنن! جوش آگاهی اون چشم و دل سیرا رو هم بزنن :)))))

    پاسخ:
    هروقت رفتم اونجا زندگی کنم، جوش اونا هم میزنم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی