درامافون

پیوندها

در های بسته

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۴۷ ب.ظ
تهران به این بزرگی، صد و بیست متر مغازه، تو یک جای خوب با ارتفاع سقفِ خوب که مناسب کافه باشه، نیست... آقا نیست، یک ماهه دنبالش دارم می گردم !
شاید بگید مگه میشه؟ نه، نمیشه، هست، ولی یجای پَرت، هست، ولی ماهی چهل میلیون اجاره، هست، ولی مناسب کافه نیست.
  • ۹۶/۰۳/۱۶
  • مهر ارسنج

نظرات  (۶)

  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • :)))))))))))))))))))))))))))))))

    اینجارو ببین کی برگشته:دی

    پیدا میشه جوینده یابنده است
    پاسخ:
    اون همه خنده برای چی بود !؟
    و اینکه خب، مشخصه که شما من رو میشناسید، اما من حافظه ی خیلی ضعیفی دارم و چیزی یادم نمیاد.

    چه شود.. میریم کافه ش، هی قهوه ی مجانی، هی شیک مجانی، هی هی..
    پیدا میشه..
    پاسخ:
    هعی هعی :دی

  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • :/
    اون ها نشان خوشحالی بود
    ایرادی نداره همین که من یادم بیاد کفایت میکنه

    پاسخ:
    اونها معمولن قهقهه ست :دی
    ایراد داره خب ، من الآن یجوریم که یادم نمیاد چرا آخه :/
    به به....
    -خنده مارموزانه می کند-
    پاسخ:
    استدعا دارم :دی
    چقدر خوب 
    درامافون کافه می شود 
    پاسخ:
    امیدوارم مکان مورد نظر پیدا بشه
    منم میام توش سازدهنی میزنم D:


    پاسخ:
    :)) باشه