درامافون

پیوندها

از روی کنجکاوی

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۳۴ ب.ظ
یک نمونه از ویژگی های خوبت رو بگو.
  • ۹۶/۰۸/۲۲
  • مهر ارسنج

نظرات  (۱۰)

اگر به کسی اهمیت بدهم، همه چیزم برای او می شود. "من" دیگر معنی ندارد وقتی "او"ی مهمی وجود داشته باشد.
پاسخ:
نظر شما قابل احترامه.
ولی به نظر من این ویژگی خوبی نیست. حداقل "منِ او" باشه
"من" رو بی معنی نکن.
قابل اعتماد بودن...
پاسخ:
چه خوب.
نظرات متفاوته...
پاسخ:
ولی قابل تأمل
می تونم خیال کنم و می تونم از خیال استفاده کنم تا زندگی برام قشنگ باشه.

خودت چی؟
پاسخ:
اینکار قشنگ به نظر میرسه، اما تو ذهنت گیر نیوفتی دخترم! که اصلن جالب نیست...

من؟!
منتظر این سوال بودم.
خب میدونی؟ شاید خوبی هایی که به دیگران میکنم رو یادم بره، ولی خوبی هایی که باقی بهم میکنن رو یادم نمیره.
و اون خوبی رو هرجور که هست و به هر روش، یروزی بالآخره جبران میکنم، و اصلن دلیلش و به طرف نمیگم.
من این ویژگی رو، ویژگی خوبِ خودم میدونم.
چقدر قزمیتیم ما با این اخلاقای چپر چلاقمون :)))
پاسخ:
نفرمایید :دی
من یه هفته س دارم شب قبل خواب به این مساله فکر می کنم و تنها نتیجه ش این بوده که شبا راحت تر به خواب میرم :| هیچ خروجی قابل عرضی نداشتم. :|
پاسخ:
شاید همین صداقتت اون ویژگی خوبت باشه. :دی
بامعرفتم :/
هنوز وجدان دارم :/
پاسخ:
مراقب خوبی هات باش.
قابل اعتماد یه جورایی 
صبور
جنبه مم پایین نیست 
میگن مهربونم 

چه عرض کنم والا... 
قبلا خوب تر بودم رو ب زوال رفتیم برادر زئوس
پاسخ:
اُه اُه چقدر خانم :دی
خواهر قصد ازدباج ندارید؟ :))
حناق:))))))))))))
پاسخ:
ارادت :))
  • سفره خاتون
  • راز دارم ، فکر کنم این بارزترین صفتم باشه!
    پاسخ:
    چقدر خوب.
    آدمای راز دار دل فراخی دارن :)