درامافون

پیوندها

گم کرده ام

يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۱۵ ب.ظ
من خدا را در درونم جستجو کردم ولی
یک "ولیِّ" دیگر اما توی تو گم کرده ام
با تفحص اندرونم یک خدا آمد پدید... !
آن خدا را لابلای موی تو گم کرده ام
زین سـبـب گــشتم بیابم جـــان خویـش
جان خویش را در میان کوی تو گم کرده ام
ای حــیــاتم را نــجــاتـی گـــوش بــنه
تشنگی ها را به محض جوی تو گم کرده ام !
بافقی نَبوَد ولی وحشی شود گاهی شبی
من شرارت ها به عشق خوی تو گم کرده ام
گم شدم، گم گشته ام، گم می کنم
گم شدن ها را میان بوی تو گم کرده ام
مهرداد ارسنجانی، همین امروز.

  • ۹۷/۰۱/۱۹
  • مهر ارسنج

نظرات  (۲)

  • خورشید ‌‌‌
  • آیا این پست می‌تواند نوید این باشد که مهرداد ارسنجانی٬ باز هم قرار است برای ما از نقاشی‌ها و عکس‌هایش بگوید و آیا این توفیق نصیب ما می‌شود که بیش‌تر بنویسد؟ 

    پاسخ:
    امیدوارم...
    همینا که خورشید گفت، با امیدِ پاسخی متفاوت از آنچه خورشید دریافت کرد!
    پاسخ:
    در جواب همون ها که خورشید گفت، امیدوارم واقعن :دی
    باور کن دنبال جواب متفاوت بودم ، و درد دارم الآن، نمیتونم. :دی