درامافون

پیوندها

لبالب

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۵۶ ب.ظ
ما از اسب افتادیم و اسب های پشت سر، تمامتِ ما را لگد مال کردند و حال این وسط اصل به کفش چه کسی است؟ آدم ها یکدیگر را می کشند، مال و جان و تعلقاتِ عاطفی هم را می دزدند، انسانیت به کفش چه کسی است؟ دنیا در حال فرو پاشی ـست، سیر تکاملی را قطع کرده ایم و هدف و راه صحیح را، به کفش چه کسی است؟ حال تمام دغدغه ی مردمی که از کنار هم رد می شویم، موی من، گوشواره ی من، لاک مشکی من... هیچ وقت نباید از طبیعت بر می گشتم، دیگر توان زیستن کنار این حجم حماقت، این حجم وقاحت، این همه دخالت، این همه دخالت... شاید جبر با ما بد کرده باشد، اما بعد از آنکه همه ی ما قدرت انتخاب داریم... نکنید، با خودتان اینطور نکنید، با ما هم، بگذارید زندگی ـمان را کنیم، خوب و بد و درست و غلطش را به ما بسپارید، دست از سرم بردارید.

پیشنهادی|
گروه : Kashmir / آلبوم:Cruzential / سال: 1996 / ترک: Bag Of Flash & Thyme
  • ۹۷/۰۱/۲۵
  • مهر ارسنج

نظرات  (۴)

  • خورشید ‌‌‌
  • چشم

    و با تشکر از پیشنهادتون.
    پاسخ:
    چشمتان بی بلا.
    خواهش می کنم.
    من از همین تریبون حمایتم رو از استایل شما اعلام می‌کنم :)
    پاسخ:
    بزن قدش.
    [High five]
    پاسخ:
    :شالاپ
    مثلن یه زالو باشی
    و برگشتن به شهر پیله
    برگشتن همینقدر بیهوده است...
    باید شاشید به پیله و به سیب برگشت. به طبیعت رام نشده
    پاسخ:
    اُه یس.