درامافون

پیوندها

بیل

شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۲۷ ق.ظ
با ی بیل واسادم بالا سر زندگیم و دارم به هرجا که نیاز به زیر و رو شدن داره نگاه می کنم. ولی، بیل زدن سخته! مرد می خواد.
  • ۹۷/۰۳/۱۹
  • مهر ارسنج

نظرات  (۹)

اول کلنگ بزن خاکش ک نرم شد با بیل برش دار :( 

پاسخ:
جر وا جرِ نظراتِ کاربردی دوستانم :دی
کاش میشد یکی کمکمون کنه برا بیل زدن.
پاسخ:
بیل ی دسته داره، یعنی برا یک نفر تعبیه شده.
بیل مکانیکی هم هست اگه خواستی!
پاسخ:
از جر وا جر به پاره پورگی میل کردم :دی
ممنون!
خب مثلن 2 نفر، نفری یه بیل. یا اصلن من بیل نزنم، کارگر بگیرم.
پاسخ:
کارگر بگیری؟
اصن در جریانی کجا رو میخوای بیل بزنی؟ :))
:))
پاسخ:
جدی :))
تو بی عانست؛ نه.
پاسخ:
اذیتم نکن!
زندگی دیگه، گفتم تو پست دیگه، ئه!
-_-
وقت انتقام بود! :)))
پاسخ:
یادم نیست! :))
توییتر دیگه. خودت رو می‌زدی به اون راه :دی
پاسخ:
کدوم راه ؟
لعنتـــــــی، بازم؟! :)))
پاسخ:
:))