درامافون

پیوندها

فوتبالانه

شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۹ ب.ظ
از وقتی که فوتبال (زمین بزرگ) می روم، دیگر وقتی از تلویزیون فوتبال تماشا می کنم و یک بازیکن یک موقعیت را خراب می کند، یا یک پاس اشتباه می دهد یا به هر ترتیب، چیزی نمی گویم و هیچ قضاوتی نمی کنم! چون واقعن سخت است. این یک.
دو، این دوستان فرفری ای که می بینید فوتبال بازی می کنند و خیلی شیک و زیبا آخر بازی با همان مو ها به رختکن می روند، این ها یک چیزی به موهایشان می زنند آقا، وگرنه من شاهد زنده ی با مو های فرفریِ هیچی نزده، اگر موهایم را نبندم نمیتوانم بازی کنم.
  • ۹۷/۰۴/۲۳
  • مهر ارسنج

نظرات  (۴)

  • • عالمه •
  • فوتبال که هیچ، دمبل هم نمیتونم بزنم با موهای باز!
    پاسخ:
    اصن فلسفه ی موی باز تو یسری کارای دیگه ست. سرش به ورزش نمی خوره :دی
  • • عالمه •
  • دقیقن! :دی
    پاسخ:
    :دی
    تازه من فک میکردم باد میره لای موهاشون خیلی هم کیف می کنن -_-
    پاسخ:
    مگه رو موتور میشینن؟ :دی
    گرم میشه و اصن ی وضی که خیلی کیف نمیده -_-
  • آسـوکـآ آآ
  • واقعا سخته
    منی که حتی یکبار هم ورزشگاه نرفتم حس میکنم نمیشه قضاوت کرد
    ولی خدایی گل به خودی رو نمیتونم هضم کنم:-|

    پاسخ:
    آره واقعن.
    من اونم می تونم هضم کنم :))