درامافون

پیوندها

وقتی دارد سخت تر و سخت تر می شود

جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۱۰ ب.ظ
دارم با خودم فکر می کنم که فعلن هیچ چیز نخرم! مثل یک اکانت وی آی پی، یا سکه برای بازی، یا اصلن لباس، کفش، یا هرچیز دیگر، تا مشخص شدن وضعیت شُخمیِ ارز.

پیشنهادی، با صدای من و ی خانمی از آن سر دنیا | Aerosmith - Dream On

  • ۹۷/۰۴/۲۹
  • مهر ارسنج

نظرات  (۶)

  • • عالمه •
  • داریم یه گوشی معمولی برا داداشم می‌خریم 2 فاکین' میلیون تومن. خرابی لوازم الکترونیک توی این وضعیت نصیب گرگ بیابون هم نشه.

    *موزیک را گوش داده و خرذوق می‌شود*
    زودتر رو می‌کردی ^^ اون قسمت‌هایی که صدات رو یه نمه هارش کردی رو بسی دوست داشتم.
    پاسخ:
    کتونی 1 ملیون و هشت صد هزار -__- با دمپایی میرم بیرون خب -_-

    خواهش میکنم، خیلی ممنون ^_^
    حالا از این کانال در آینده هستیم در خدمتتون ^_^
  • آسـوکـآ آآ
  • حتی جنس هایی که تولید خودمونه ان برابر شده قیمتشون...
    امیدوارم عاقبت بخیر شیم...
    پاسخ:
    ما الآن تو عاقبتیم دیگه...
  • • عالمه •
  • Yay! *____*
    پاسخ:
    yeah ! @__@
  • روُباست ‌‍
  • بسیار بسیار موافقم
    ولی سکه برای بازی میخریدین پیش از این؟!
    پاسخ:
    بسیار دُرود بر شما.

    آررره، World of tanks من رو به خاک سیاه میشونه آخر -___-
    صدای شما و یه خانمی از آن سر دنیا را گوش دادیم.
    چیزی که نفهمیدیم!!
    اما صدایت خوب است، چه با آن خانم، چه بی آن خانم!
    پاسخ:
    ممنون از وقتی که گذاشتی شیخ.
    واقعن من دارم حیف و میل میشم :))
    سلام ارسنجانی 
    اخرین باری که اومدم اینجا 
    سرباز بودی از عالمه خواستم ادرس دلارام رو بده بهم ویچ ائورا
    تو میدونی کجا مینویسه 
    پاسخ:
    سلام شاه توت
    ازش ایمیل دارم، آدرس دقیقی از جایی که مینویسه ندارم.