درامافون

پیوندها

مغز انسان جنسیت ثابت ندارد!

شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۶ ب.ظ
چندی قبل که رفته بودم عطر بخرم، پس از کلی بو کردن، قهوه بو کردن، بو کردن، قهوه بو کردن، آخر انتخاب کردم. فروشنده گفت: انتخاب خوبی ـست، اما زنانه ـست! متاسفانه آن را نخریدم، اشتباه کردم. چندی بعد که وضعیت ارز مشخص شد، با این مقاله به همانجا می روم.
  • ۹۷/۰۴/۳۰
  • مهر ارسنج

نظرات  (۳)

  • آسـوکـآ آآ
  • خدایی انتخاب عطر از سخت ترین کارهای دنیاست:-|
    پاسخ:
    کلن انتخاب کردن سخته. وقتی سخت میشه که گزینه زیاد باشه.
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • اتفاقا برعکسش خیلی رایجه، دخترا عطر مردونه میزنن:دی
    پاسخ:
    حالا من اصلن مشکل ندارم با این قضیه، ولی خیلی برام اتفاق افتاده که یچیزی انتخاب کردم و گفتن این زنونه ست!
    عطر، کفش، یا مثلن لاک دوست دارم، گوشواره دوست دارم و یسری چیز دیگه، ولی اینا من رو دختر نمی کنه، من فقط دوست دارم خب. ئه -_-
    این مرز کشیدن‌ها خیلی آزار دهنده‌ست. آدما می‌خوان روی همه‌چیز اسم بذارن. از نظرشون روحیات لطیف می‌شه زنونه و روحیات خشن می‌شه مردونه. به منم زیاد می‌گن شبیه پسرا لباس می‌پوشی یا حتی ازم پرسیده‌ن دوست داشتی پسر می‌بودی؟! آدم باید بتونه راحت فراتر از جسمش رفتار کنه بدون اینکه قضاوت بشه. نباید بذاریم جسممون محدودمون کنه.
    بعد این وضعیت توی جامعه‌ی عقب‌مانده و مردسالاری مثل جامعه‌ی ما خیلی بدتره، و به خصوص برای مردا سخت‌تره چون زن بودن عملا ارزشی نداره.
    اینایی هم که گفتی مثل لاک و گوشواره و غیره خیلی هم خوبن. برو من پشتتم ^-^
    پاسخ:
    "جامعه ی عقب مانده" چقدر دردناک. ما داریم حیف می شیم واقعن، حیف ما.

    دُرود بر شرفت ^_^ :دی