درامافون

پیوندها

شب مرگی های یک افسرده

جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۲ ق.ظ
بعد از بازی بنشینی به تماشای فیلم و از پس آن کتاب بخوانی و بعد تر سریال و بعد تر مقاله های نجوم و دست آخر دوباره بازی. خیلی خسته کننده ست. نه؟
در حال بازی Horizon Zero Dawn هستم.
فیلم The Outsider را تماشا کردم، آنقدر که فکرش را بکنید خوشم نیامد، بیشتر تعجب کردم از نتفلیکس، چون همچون فیلمی بعید بود ازش، آل فیلم جدید بازی کرده و می خواهم آن را ببینم. شاید بپرسید کدوم آل؟ مشخصن آل عمران نیست و منظور پاچینو ی جان است. کاش چشمانم خسته نمی شد و می توانستم الآن به تماشای ـش بنشینم.
کتاب "چنین گفت زرتشت" اثر "نیچه" ترجمه "داریوش آشوری" را می خوانم، راستش این پنجمین بار هست که دارم آن را می خوانم و متوجه شدم بار های قبل فقط خوانده بودم! کتاب سنگینی ـست، شاید چند سال بعد باز هم خواندم.
در رابطه با نجوم این تصاویر زیبا از مشتری را نگاه کنید و اینجا را بخوانید!
از لحاظ سریال هم، سریال زیاد می بینم. حوصله ی معرفی ندارم.

موزیک پیشنهادی از پینک فلوید است: ترک Terminal Frost از آلبوم Momentary Lapse Of Reason
  • ۹۷/۰۹/۱۶
  • مهر ارسنج