درامافون

پیوندها

میخوام عوض شم

جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۱۷ ب.ظ
حقیقت این است که اگر شما منتظر این هستید که یک اتفاق خوب در زندگی ـتان بی افتد، کلاه ـتان پس معرکه ست! اتفاق خوب را باید ساخت، زندگی خوب را باید ساخت، حال خوب خواستنی است آن را باید خواست! باید ساخت. و افسوس، از اینکه وقتی به کفِ این گودال سیاه و لزج رسیده ام، این نتیجه را پیدا کرده ام! اصلن ماهیتِ نتیجه در آخر و کف بودن است. پنج سال با سر این گودال را پایین رفته ام و حالا یک هفته است که پاهایم را به کف ـش فشار داده ام و دارم رو به بالا می روم، بالا می آورم! هر آنچه این سال ها "خودم" از خودم گرفته ام را، هر آنچه من را از خودم دور کرد، هر آنچه من را از خانواده ام گرفت، هر آنچه زیر چشم هایم را سیاه کرد، سلول های خاکستریِ مرده را، سرخی چشم ها، وقت های تلف شده، فرصت های از دست رفته... عوض شدن برای من کاری ندارد، برای منی که زندگی آفتاب پرست گونه ای داشته ام!!! و نیازی نیست از رنگ هائی که عوض کرده ام بنویسم! این پست برای خودم نیست، برای شماست، شمایی که بی صدا من را می خوانید، شمایی که فکر می کنید من نمی دانم من را می خوانید! شمایی که حواستان به من هست... برای تو.

هر روز بدتر میشم، دوستام دارن کم میشن، اخلاقام سگ میشن، با دنیا لج میشم، وای می ایستم لق میشم، میشینم کج میشم، حتا نمی تونم بنویسم به هم ریخته افکار و اندیشم! ولی با تو گرم میشم شده بد عادتی، ۱۲ و ۱ و ۲ و ۳ تا هر ساعتی، خوب و بد و متوسط تو هر حالتی، تو واسم یه سوالی که نداری علامتی، موقعیتا رد میشن و من حواسم نی، نمیخوام هیجانی نمیخوام حرارت، پس تو رو به خیر و مارو به سلامت...

پیشنهادی از آناثما: Thin Air
  • ۹۷/۱۱/۱۹
  • مهر ارسنج