درامافون

پیوندها

نظرخواهی

سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۰۸ ب.ظ
دوستانِ گرام، غریبه، آشنا، خاموش، روشن، خانم، آقا؛ نظر شما در رابطه با درامافون و مهرداد به چه شکل است؟ انتقادی از من اگر دارید، پیشنهادی، حرفی، حدیثی، فحشی، دری وری ای، هر چیز، هر چیز، "هر"، چیز! می شود خواهشن همین یکبار، همین زیر برایم بنویسید؟ بهش نیاز دارم... متشکرم.
  • ۹۷/۱۲/۰۷
  • مهر ارسنج

نظرات  (۲۲)

  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • فونتت خیلی اذیته. هم اختلاف رنگش با پس زمینه خیلی کمه، هم شبیه فونت پیش فرض مایکروسافت ورده وقتی زبان فارسی رو به رسمیت نمیشناسه و یه چیزی دم دستی پرت کرده جلوی کاربر فارسی زبانش (حالا نه که کاربر فارسی زبانش پول داده و محصول مورد نظر رو خریده که تقاضای احترام داره، ولکن، به هر صورت، در مثل مناقشه نیست!)
    دیگر آنکه نیازمند کامنتدونی عمومی هستیم.
    پاسخ:
    این فونت رو قبلن هم بهم گفته بودن، برا خودم مشکلی نداره ولی ها :)))
    خب شما چه فونتی رو پیشنهاد میکنی؟
    کامنت دونی عمومی آخه، آممممم میدونی؟ یعنی، چشم -_-
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • اِه. کامنتدونیش عمومی بود. :| :))
    پاسخ:
    خب وقتی نظر خواستم باید کامنت دونی رو باز میذاشتم دیگه:)))
    کامنت هاى پست ها باز باشن که اگه حرف مفیدى توشون زده شده ادم بتونه بخونه
    پاسخ:
    همین؟
    من نظر در مورد خودم و درامافون هم خواستم 
    انتقاد هم خواستم
    (:کامنتدونی عمومی 
    پاسخ:
    رجوع به جواب نرگس سبز
  • لوستر سقفی ال ای دی جدید
  • اشنایی ندارم باتون
    پاسخ:
    منم
    درباره‌ی حال و هوای درامافون نمی‌دونم چی بگم. نمی‌دونم چرا جزو وبلاگ‌هایی هست که ستاره‌ی روشنش رو زودتر میام بخونم تا خاموش شه.
    اما درباره‌ی نویسنده‌اش. برام جالب می‌شه که می‌دیدمش. یه گوشه می‌نشستم و می‌دیدم حرکاتش چجوریه. حرکاتِ آدم‌ها جدای از حرف‌ها و کارهاشون، به نظرم شبیهِ کلماتشونه.
    پاسخ:
    اتفاقن دیر یا زود میخواستم بیام و ازتون همین سوالی که نمیدونید چرا رو بپرسم!
    آروم و کم حرفم. فکر نکنم مثل کلماتم باشم...

    و، این خیلی برام جالبه که شما خط فکری من رو دنبال می‌کنید :)
    آشنایى ندارم باتون:)))

    درامافون خوبه. دلپذیره
    خودتم فقط وقتى عصبانى میشم که فکر میکنم نمیتونى همه جنبه ها رو ببینى و حالت خوب باشه. مثلا جنبه زندگى تو زمان حال رو نمیبینى یا بلد نیستى یا شایدم درد اونقد عمیقه که من نمیفهمم
    قصه هم بنویس اگه دوست داشتى
    بیشتر موسیقى معرفى کن
    مهربون بمون
    پاسخ:
    :)))
    آخه درکی از این زمان حال نداری :))) ولی ممنون.
    چشم
    چشم
    چشم :)
    هروقت پرسیدید جواب می‌دم. حتما یه چیزهایی تهِ مغزم هست برای اینکه اسم دلیل یا انگیزه داشته باشه برای خوندن درامافون :)

    و اینکه گفتم حرکات. نه حرف‌ها.
    مثل راه رفتن. ایستادن. نشستن. نگاه کردن. حرکات دست و انگشت‌ها. جدیداً یکم زیادی روی حرکات آدم‌ها زوم کردم. :)) برای ساخت شخصیتِ داستانی البته تمرین خوبیه :)
    پاسخ:
    پس حتمن میام میپرسم.

    اوپس! اینکه بدونی یکی میخواد بزنه پس کلت، خیلی سخت تر از این هست که ندونی!
    این یچی تو مایه های این هست که وقتی بدونی یکی میخواد حرکاتت رو وارسی کنه، خیلی سخت تر هست تا اینکه ندونی ! :))
    دقیقن، ی کلاس داستان نویسی رفته بودم که استاد میگفت همین کار رو بکنید.
  • قشنگتر از پریا
  • اولین بار که وبت رو خوندم گفتم نویسنده این وبلاگ یا خیلى از من کوچیکتره یا خیلى بزرگتر، نمیدونم چرا همچین حسى داشتم ، یادمه شب بود و خوابم میومد ولى اومدم با یه اسمى که هیچ ایده اى ندارم که چرا با همچین اسمى کامنت گذاشتم (قشنگتر از پریا) برات نوشتم مهرداد ارسنجانى چند سالته؟
    و تو گفتى بیست و چهار و فهمیدم نه از من بزرگترى نه کوچیکتر بلکه هم سنیم.
    اون اولین و تنها کامنت من تو وبلاگت بود.
    بگذریم
    مهرداد، اینکه تنها میرى سفر رو دوست دارم.
    درامافون، بنویسى میخونم ، ننویسى هم با ننوشتنت مشکلى ندارم، ناراحت نمیشم راستشو بخواى.
      

    پاسخ:
    دقیقن اون شب رو یادمه! منی که حافظه ی خوبی ندارم...
    شاید چون بخاطر همین اسمی بود که هیچ ایده ای ازش ندارید...
    یادمه میخواستم جواب بدم این اسمی که گذاشتی ی دروغ بزرگه!
    فکر میکردم من رو از نزدیک میشناسی، از خیلی نزدیک، خیلی!
    و فکر کردم با اون سوال میخوای به یقین برسی که من همون مهرداد هستم، یا نه!
    بگذریم.
    آخه کسی نیست تو ماجراجویی هام بخواد همراهم بشه، تنها سفر رفتن خیلی سخته!
    ممنون از صداقتت.
    ممنون که نظر دادی.
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • فونت ستون بغلی خوب به نظر میاد.رنگشم یه هوا تیره تر شه. چیه به قول مامانم از فرط کمرنگی عین آب دهن مرده س:-/
    پاسخ:
    ببین وقتی میخوام پستی بذارم، تو قسمت قلم، هفتا فونت بیشتر نیست!
    کدومش؟ :دی
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • شما کل متن رو سلکت کرده، از منوی بالای ویرایشگر متن اون پاک کن سفید/صورتیه رو برمیگزینی، فونت دیفالت وبلاگ رو بهره می جویی!
    پاسخ:
    با تشکر، اعمال شد. امر دیگه بانو؟
    خُب همین؟ باقی چیزا اکی هست؟ یعنی درامافون و مهرداد مشکل دیگه ندارن در نظر شما؟
    هوووم خوبه دیگه یعنی قلمتون کشش داره واسه من بشخصه،میخونم پستارو،خیلی وقتا هم شده خواستم کامنت بدم که خب بسته بود.درمورد خودتونم که زیاد نمیشناسم
    پاسخ:
    ممنونم، شما لطف دارید. قسمت نظر خواهی رو قرار باز کنم.
    و اینکه، یعنی من با نوشته هام نتونستم تا حدودی خودم رو بشناسونم؟
  • مهسا ماکارونی فر
  • دنبال یه آرمانی میگشته بعد به هر دری زده چیزی جز یه سری جزییات پیش پا افتاده و ناقص از اون آرمان و آرزو پیدا نکرده بعد شروع کرده به انکار وجودی اون آرمان و اینکه اصن اون توهمه و رسیدن بهش ممکن نیست بعد سیر واقع‌ گرایی در پیش گرفته بعد از کمی حتی این واقعیت موجود هم راضی کننده نبوده الان داره دنبال نشونه و مختصات جدید میگرده.
    اینا که گفتم دریافت من بود از درامافون. اینکه چقدر مزخرف یا مضحک باشه را نمی‌دونم و یا حتی اینکه چقدر می‌تونه مهرداد باشه را هم نمی‌دونم. شاید اصن انقدر ناقصه که گفتنش هم فایده ای نداشته باشه.
    درخواست یک خواننده دون پایه : عکس از سفرهاتون بیشتر ببینیم:) این خواننده دون پایه از کمبود لذت بصری رنج میبرد.
    پاسخ:
    اووو، خواننده‌ی خاموش! :)
    هووووم....
    ممنون که دریافتیاتون رو بهم گفتید،  الآن دنبال هیچی نیست، میخواد برگرده به ابعاد گذشته...
    چشم حتمن تو سفرنامه ها عکس های بیشتری میذارم.

  • آراگُل ‌‌
  • چنین پستی از تو خیلی دور از انتظارم بود. تا الان فکر می‌کردم یه‌جورایی خیلی چیزا برات بی‌اهمیته! من جمله نظر مخاطب ها.
    به هرصورت، من درامافون رو دوست دارم. متفاوته.
    پاسخ:
    اینکه نظر مخاطب برام بی اهمیت باشه که خیلی زشته! 
    قسمت نظر دهی رو بستم، به همون دلیل که اینستا و تلگرام و توییتر رو بستم. نیاز داشتم به این کَندَن!
    حتا نزدیک یک سال سیمکارت هم نداشتم، ی دفترچه تلفن با ی کارت تلفن داشتم...
    به هر حال،  ممنون که خط فکری من رو دنبال میکنید.
    روشن شدن خواننده های خاموش خیلی لذت بخش هست.
    نمیدونم حسی که دارم اینه که با درونتون به صلح رسیدین و به همین خاطر میتونین خیلی راحت درمورد خودتون قضاوت کنین و خوبیا و بدیای خودتونو راحت بیان کنین
    پاسخ:
    اینکه آدم بتونه بدی های خودش رو به زبون بیاره کار سختی هست!
    منم زیاد اینکار رو نکردم، یعنی میخوام بگم هنوز اون جوری که باید به اون صلح درونی نرسیدم.
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • نه. همین فرمون رواله.

    با سپاس!
    پاسخ:
    خواهش میکنم.

    ارادتمند تمامَم!

    و اینکه، بدتر از من تو هم خِنگی! 
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  •  ها؟ واس چی؟
    پاسخ:
    همینطوری. 
    اره خب باز خودتون بهتر میدونین 😅
    پاسخ:
    آره :))
  • -دایناسو ر-
  • چیز خاصی برای گفتن وجود نداره. انگار درامافون به همون شکلی هست که باید باشه. یه جورایی انگار سبک خودتونو دارید تو نوشتن و نوشته هاتون هم تا جایی که یادم هست همیشه کشش لازم رو داشته. و این که درامافون جز محدود وب هایی هست که هر وقت چراغش روشن بشه اول میرم سراغ اون و همین دیگه.
    پاسخ:
    ممنون این همه لطف هستم.

    و اینکه این قضیه ی هر روز، هر شب یک پست رو خیلی دوست دارم، جالبه.
  • سفره خاتون
  • خب من به سبب موقعیتی که درش هستم فرصت نمیکنم مثل قبل بخونم نوشته هارو. لطفا تا چند ماه آینده بلایی سر نوشته هاتون نیارید تا برگردم و بخونم :)
    من حال و هوای اینجارو دوست دارم و در تایید حرف دایناسو ر منم معتقدم سبک خاص خودتون رو دارید..
    انشالله پایدار باشید همیشه.
    پاسخ:
    شما لطف دارید، شما همیشه بودید، حتا شده دیر به دیر، ولی بودید :)
    سلامت باشید، دُبود بر شما.
  • کلمنتاین ‌‌
  • موهاتون باحاله
    گفتید "هر" چیز دیگه
    پاسخ:
    ممنون ؛)
    آره گفتم :))
    چند روز پیش اینجا تایپ کردم و بعدش قبل از ارسال کامنت، به اشتباه زدم تب رو بستم. درامافون وقتی چراغش روشن می‌شه سریع شال و کلاه می‌کنم بیام ببینم چیا نوشته توش. از این کارایی که کاور می‌کنی بیشتر بذار برامون. از اون عکس قشنگا اگه هنوز می‌گیری بذار برامون. اگه نقاشی می‌کشی هنوزم عکساش رو بذار برامون. سلفیات رو هم دوس دارم به خصوص این آخری که افکت اسنپ‌چتی داشت. دیگه اینکه لپ عرشیا رو از طرف گیلی‌گیلی کن.
    پاسخ:
    چی همه تعریف ، پررو میشم بابا :))
    شما لطف داری، منم  بی پروا نوشتنت رو دوست دارم! حالا هرچقدر هم میخواد روزمرگی باشه.
    اسنپ‌چت آدم رو خوشگل میکنه :))
    چشم ؛)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی