درامافون

پیوندها

بی حس

پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۵۳ ب.ظ
خسته ام از اونطور بودنی که شما میخواید باشم، حسِ بی اعتمادی دارم و انگار زیر زمین گم شدم! نمیدونم چه انتظاری از من دارید که واسه زندگی کردن به روش شما تحت فشارم میذارید...
گیر افتادم تو جریان آب و هر قدمی که بر میدارم از نظر شما اشتباست.
شدم ی آدم بی احساس که دیگه حضورتون رو حس نمیکنم! خسته و کلافه ام و بیشتر از اونی که فکرش رو بکنید به همچین آدمی تبدیل شدم، تموم چیزی که میخوام اینه که بیشتر شبیه خودم باشم تا شبیه شما!
متوجه این نیستید که دارید با کاراتون خفه ـم میکنید؟! محکم چسبیدینم از ترس اینکه از کنترل ـتون خارج نشم؟! چون همه خواب و خیال هایی که برام داشتید درست جلو چشماتون نقش بر آب شد!
گیر افتادم تو جریان آب و تک تک لحظاتی که هدر میدم خارج از تحمل ـم هست!
تموم چیزی که میخوام اینه که بیشتر شبیه خودم باشم تا شبیه شما! و میدونم ممکنه آخرش شکست بخورم، اما اینم میدونم شما هم درست مثل من بودید، کنار کسی که ازتون نا امید بود...
خسته ام از اونطوری بودنی که شما میخواید باشم...
آنچه خواندید متن ترانه ی Numb از گروه Linkin Park بود. از آن موزیک هائی ـست که اشک من را در می آورد، خصوصن ویدیوِ آن که اگر بی صدا هم ببینم باز هم گریه می کنم. چراکه خواننده گروه دو سال پیش خودش را کشت!
پیشنهادی| Numb  با صدای Chester Bennington.
ورژن آکوستیک Numb  با صدای من و ی آقایی از آن سر دنیا. (بمبِ اعتماد به نفس)
  • ۹۷/۱۲/۰۹
  • مهر ارسنج

نظرات  (۱)

  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • فک کردم در اعتراض به انتقادات پیشنهادات اخیره این پست :))))
    پاسخ:
    وااای :)))