درامافون

پیوندها

استعداد های مکافات زا

جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۰۸ ب.ظ
هر وقت به استخر می رویم، این من هستم که همه را خوب و کامل ماساژ می دهم و نوبت خودم که می شود باید بروم فیش ماساژ تهیه کنم! زیرا همه می گویند ما مثل تو خوب بلد نیستیم ماساژ بدهیم و رگ ها را بگیریم! اما به این دقت نمی کنند که خب آخر پدر آمرزیده ها، من هم بلد نبودم! از بس فیش ماساژ تهیه کرده ام و زیر دستِ ماساژور ها خوابیده ام یاد گرفته ام! چرا یاد نمی گیرید وقتی این همه ماساژ ـتان داده ام؟! خاطرم هست که یکبار (برای اولین بار و آخرین بار) با فامیل پدری به مسافرت رفتیم و آنجا فهمیدند که من خوب ماساژ می دهم! شب ها قبل از خواب ردیفی به شکم می خوابیدند و من را صدا می زدند! البته گذشته از آن من ماساژ دادن را دوست دارم، ور رفتن با عضلات و رگ هائی که دیده نمی شوند برایم جالب است، اما خب به هر حال از آن دسته از استعداد هائی ـست که همانطور که اشاره شد، مکافات زا ـست. چیزی شبیه به اینکه بلد باشی با دوربین کار کنی و عکس بگیری! وقتی با جمعی به مسافرت می روید در هیچ یک از عکس ها حضور ندارید و یا اگر دارید عکسِ زیاد جالبی نیست، چون آنها که مثل تو عکاسی بلد نیستند!
  • ۹۷/۱۲/۱۰
  • مهر ارسنج

نظرات  (۳)

  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • بنده باید بگم که ازم در منزل به همین شکل سوءاستفاده می شد. در حدی که اهل خونه دیگه حتی ایمیل هم میخواستن بدن و نمیرفت، میومدن به من میگفتن بیا ایمیل بزن! منم قانون گذاشتم که هر سوال فنی که بپرسید، اگه تکراری باشه، با سرچ تو گوگل حل بشه، یا زیر دو دقیقه برطرفش کنم، دویست تومن میگیرم(کرایه مسیر خونه به دانشگام 3700 بود و همیشه لنگ دویستی بودم:دی ) و تعداد سوالها به یک دهم کاهش یافت!
    این بود تجربه بنده :-/
    پاسخ:
    ایول :)))
    منم باید این سری هرکس رو ماساژ دادم براش توضیح هم بدم، بعدش اگر نتونست من رو اون طور که یادش دادم ماساژ بده، آمممم نمیدونم چیکارش کنم! -__-
    سری بعدی ماساژش نمیدم یا یجوری رگاش رو میگیرم که فرداش نتونه راه بره-_-
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • همون بگو دویست تا تک تومن میگیرم. همون باعث میشه زورشون بیاد:دی
    البته الان گمونم باید هزار بگیری:-/
    پاسخ:
    چجوری حساب میکنی؟ من خودم خاطر نیم ساعت ماساژ،  هشتصدهزار تا از واحد پول بی ارزشمون رو میدم میره 
    حالا برا ی ربع ماساژ هزار تومن ؟
    بیا با هم ی کاسبی ای چیزی  راه بندازیم زودی به فنا بریم :))) 
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • چون هدف این نیست که خدماتتو پولی کنی بگن اه چه خسیس و آقا ما آشناییم و ندن. هدف اینه که از سرت وا کنیشون:دی
    وگرنه که بله شما بگو نفری پونصد هزار میگیرم ببین به کجا می رسی:دی مبلغ باید انقد کم باشه که دادنش به طرف زور بیاره ولی حالت هزینه خدمات گرفتن پیدا نکنه که نگن آشناتونیم و این حرفا رو نداریم و نمیدیم و بپیچونن:دی کسی اگه میخواست هزینه کل ماساژ رو بده که کمین نمی کشید تو بیای، مثل بقیه انسان هایی که دسترسی به ماساژ مفت ندارن همون هشتصد ر می پرداخت. بعله!
    پاسخ:
    خدمات مُفته ملت رو پر رو میکنه خب.

    ای الهه‌ی استراتژیک،  ای استراجولیک !  
    قول بده بازم از این ریزه کاری ها یادم بدی :))