درامافون

پیوندها

امام مزخرف

دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۵۰ ب.ظ
امروز دوستم تماس گرفت و گفت به مناسبت اتمام دوران سربازی ـش جمعه مهمانی گرفته است، گفت با اینکه می دانم نمی آیی اما به رسم ادب زنگ زدم تا دعوتت کنم! راستش را بخواهید حرف ـش بدجور شرمنده ام کرد، او هفت سال است که من را به تولدش دعوت می کند و من نمی روم، حالا هم که اینطور... در همان تاریخ عروسی یکی دیگر از دوستانم هم هست که آنجا نیز دعوت هستم و خیال رفتن ندارم... فضای عروسی را که اصلن! مهمانی هم آخر آدم با دوست دخترش می رود، تنها بروم آنجا چکار؟ وقتی مشروب هم دیگر نمی خورم، نمی رقصم، نمی خندم، موزیک ـشان را نمی پسندم، حوصله ای برایم نمانده و شنبه صبح باید به سرکار بروم؛ بروم یک نوشیدنی گاز دار بردارم و یک گوشه بنشینم وُرد آو تانک ـس بازی کنم؟ معلوم است که نع! می نشینم خانه و بوجک هورسمن نگاه می کنم.

پیشنهادی دوست داشتنی| Placebo - Hold On To Me
پ.ن| این گروه را خیلی دوست دارم، موزیک فیلم فایت کلاب هم از این بند بود.
  • ۹۷/۱۲/۱۳
  • مهر ارسنج

نظرات  (۲)

من اون چندباری که رفتم از این مهمونیا، لیوانی که می‌دادن دستم رو بو می‌کشیدم که مطمئن بشم آبمیوه‌ست.
پاسخ:
از رنگش مشخص نبود؟ :دی 
من اینجا یه کامنت دیگه نداشته بودم؟ :-؟
پاسخ:
کامنتا بدون تایید ثبت میشه، یعنی اگر ثبت بشه نشون خودت میده اول، حتمن نذاشتی!