درامافون

پیوندها

برکت رپ فارس، حرکت لب یاس

پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۳۰ ب.ظ
ی جا تو ی پارکی چنتا از این فنچا که رپ می کنن دور هم جمع شده بودن و رو ی بیتِ ماسیده کرسی شعر بلغور می کردن، بختِ بد منم اونجا بودم، نوبت من شد، صدام رو صاف کردم و رو همون بیت خوندم: "با این بودم با اون بودم، بالا بودم پایین بودم! تیراندازم، رابین هودم! بتمن اگه نبوده من رابین بودم... شهر پر از دزدی و فسادِ، علت می پرسی؟ کاسبی کسادِ، کارایی که تا دیروز غلط بود این روزا میبینی که عاملِ نجاته ! " آقا اینا تو مایه های برگ ریزونای پاییز با تعجب میپرسیدن داداش تو تا حالا کجا بودی؟ کارات رو برامون بخون، کدوم استدیو میری ضبط و اینا... بعد خودم پاره شده بودم از خنده که بابا من همین الآن اینو در آوردم از خودم! فازتون چیه؟ برید تولید محتوا کنید برادرا، برید یکم موزیک فاخر گوش بدید!
یادمه یشب تو انجمن شاعران قلهک، حسین جنتی اول جلسه شروع کرد نزدیک پنج دقیقه، کلی بیتِ پست مدرن خوند! همه تعجب کرده بودن، آخه خودش با پست مدرن خیلی مخالف بود! آخرش که شعرش تموم شد، گفت اینارو همین الآن نوشتم، کاری نداره! راست میگید غزل بنویسید...
حالا قضیه رپ هم همینه، این همه رپ ـر داریم ما، این همه گروه، ولی چی میگن؟ نصف از مهمونی، نصف از چِت بازی، نصف از عاشقی! بنظر من تنها کسی که خوب رپ میکنه و از وقتی یادمه خوب بوده و پرچم ایران تو این سبک رو خیلی جاها کوبیده، یاس هست. البته من سبک مورد علاقه م رپ نیست، ولی خوبه اگر قراره سبک های دیگه گوش بدیم، کار های قوی از اون سبک رو گوش بدیم.

پیشنهادی| سفارشی از یاس
پ.ن| بهنام بانی اینارو میگه ها :))
  • ۹۷/۱۲/۲۳
  • مهر ارسنج

نظرات  (۵)

رپ فقط بهرام اعتبار رپ فارس (:
پاسخ:
ایشون هم خوبن
  • مهسا ماکارونی فر
  • صادق هم خوب فضا خلق می‌کنه :)
    پاسخ:
    ایشون هم خوبن
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • بهنام بانی کدوم قسمت اینا رو میگه؟ :دی
    پاسخ:
    منظور همین خواننده های گیشه ای دیگه، میگه یارب مبادا که صدا معتبر شود، صدایی که یک ساله از صفر صد پله مرتفع شود
    این بنده خدا رو خیلی وقتش رو گرفتن، نذاشتن کنسرت بذاره، تو ی فیلم هم بازی کرد که سکانساش حذف شد.

    چجوری میتونی ستاره ـشی؟ تولید اثرِ سفارشی!

  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • آها، من این جدیدا رو بلد نیستم آخه :دی
    از زمان مانی رهنما و روزبه نعمت اللهی به بعد، به روز نشده م من :))
    پاسخ:
    یاس جدید نیست.
    هیچ چیز رو از دست ندادی :))
    اومدم با یه صدا صاف کردن و نگاه از بالا توضیح بدم که: به عنوان کسی که دست قدری در رپ گوش دادن داشته، پیشنهاد ما به شما (با لحن مجری ها هنگام اعلام برنده مسابقه) بهرام نورایی است ! تشویق!
    بعد دیدم دوستان اشاره فرموده ان قبلش. هیچی دیگه. بهرام نورایی خالی! بدون تشویق و حداقل اهنگ های: اینجا ایرانه 
    و لمس 

    +یک زمان زیادی هم سورنا گوش میدادم گویا اونم خوب بوده:| (به مغزش فشار می اورد تا نام اهنگ را به خاطر اورد) هان! این بود: با من قدم بزن
    پاسخ:
    آره بهرام هم خوبه، ولی من یاس رو از همه بیشتر دوست دارم، چون از نزدیک هم دیدمش، خیلی دوستش دارم.
    آدم خاکی و مردمی و باحالی ـه.

    +با من قدم بزن، حالا که با منی؟
    این آهنگه ؟