درامافون

پیوندها

عار

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۱۶ ب.ظ
"کار" بخش زیادی از زمان شما را دربر می‌گیرد، پس فضای کاری و خود کاری که باید انجام بدهید خیلی مهم است. اگر این دو گزینه اکی بودند، می‌رسیم سر وقت همکار ! آقا همکار خوب نعمتی‌ست به چه بزرگی... اگر همکار خوب دارید قدر آن را بدانید و سعی کنید شما هم همکار خوبی باشید. و به عقیده‌ی من آدم ها جدای در سفر، به وقت کار هم خودشان را نشان می‌دهند(خاطرم نیست این را قبلن گفته بوده‌ام یا چه) مثلن همین همکار خودم که بیست و پنج سال است مرا می‌شناسد و من هم او را، کلی زمان با هم سپری کرده‌ایم و کلی خاطره با هم ساخته‌ایم، اما حالا که نزدیک به دو سال است با هم همکار شده‌ایم دارد خودش را هر روز بیشتر نشان می‌دهد! او هشت سال از من بزرگ تر است و مدام سعی دارد تا با حرف‌هایش به من ثابت کند از من خیلی جلو تر است، اما اعمال‌ش دقیقن عکس این قضیه را نشان می‌دهد و وقتی که اشتباهی می‌کند، بابت‌ش عذرخواهی نمی‌کند! بلکه قهر می‌کند! جوری که شما فکر می‌کنید اشتباه از شما بوده! و بیشتر از این ناراحت است که با این اختلاف هشت سال، باز هم او با من همکار است! اما به هر حال، او دیگر همکار خوبی نیست و من هم دیگر سعی در این ندارم که با خوب بودن به او مطلبی را بیاموزم.

پ.ن| و چون ایشان به شدت لاس می‌زنند و من خوشم نمی‌آید،
یادم باشد در این رابطه مطلبی بنویسم.
  • ۹۸/۰۲/۰۳
  • مهر ارسنج