درامافون

پیوندها

حس خوب

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۴۵ ب.ظ

دوست عزیز و نا آشنای من، سلام. امیدوارم هیچ دلشوره ای نداشته باشی و در سختی ها همچو نامت عمل کنی. چند سال پیش، هم درامافون، هم مهرداد از بین رفتند! دوباره ساختم و دوباره انگار دارد از بین می‌رود! که بگذریم... من هم خاطرم هست که عکس‌های خوبی می‌گرفتم... راستش خیلی وقت است که فعالیت هنری‌ای نداشته‌ام و قبول کردن این اتفاق برایم سخت است... که بعد از دو سال خدمت، هیچ فعالیت هنری‌ای و کار و کار و کار... دارم کیلومتر می‌اندازم و شور و شوق و حس و حال و اینها را کم کم، از کوله بارم کم کرده‌ام، این موهای قشنگ هم در سرم می‌چرخد که بیخیال‌شان شوم...

در هر صورت ممنون تمام نظرات لطف شما هستم ، و من هم با اینکه هیچ ایده‌ای ازت ندارم، دوستت دارم و جالب‌ست بدانی من هم گِی نیستم! فقط خواستم حس خوبی که پسم دادی را این وسط پهن کنم تا با همه شریک باشم.

 

  • ۹۸/۰۶/۰۶
  • مهر ارسنج